آموزش کیک

تاریخچه کیک هویج | History of Carrot Cake

تاریخچه کیک هویج | History of Carrot Cake

تاریخچه کیک هویج

از هویج در قرون وسطی در کیکهای شیرین اسفاده میکردند. در آن دوران شیرین کنندها نسبتا گران و کمیاب بودند ولی هوج نسبت به شیرین کنندهای دیگر ارزانتر بود و جز چغندر راحتتر بدست می آمد. در مورد تاریخ دقیق پیدایش کیک هویج روایات متفاوتی وجود دارد. اولین بار در سال ۱۸۲۷ میلادی مجله آشپزی فرانسوی در انگلستان دستور پخت کیک هویج و گردو در انگلستان منتشر شد. از طرفی در سوییس هم اطلاعاتی وجود دارد که در قرن ۱۹ این دستور کیک بوده است چرا که در سوییس کیک هویج یکی از کیکهای پرطرفدار است.

»»» مرکز خرید آنلاین انواع لوازم قنادی و لوازم کافی شاپ کلیک کنید…

از دوران جنگ جهانی اول به بعد کیک های هویج در بریتانیا مشهور شدند. در سال ۱۹۶۰ در اکثر کافه ها و رستوران ها کیک هویج در دسترس مردم قرار گرفت. این روند به نحوی بود که در سال ۱۹۷۰ کیک هویج به عنوان پنجمین خوردنی محبوب امریکا شناخته شد. در سال ۲۰۱۱ بر اساس تحقیقی از رادیو تایمز انگلستان کیک هویج به عنوان پنجمین کیک هویج در انگلستان شناخته شد.

کیک هویج

روایت دیگری وجود دارد مبنی بر اینکه پس از جنگ جهانی دوم تقاضای بسیاری برای هویج در ایالات متحده امریکا بوجود آمد. بر این اساس تاجری در امریکا برای استفاده از این فرصت نانوایانی را استخدام کرد تا در استفاده هویج در این صنعت تحقیق کنند تا فروش محصولاتش را بالاببرد.

»»» مرکز خرید آنلاین انواع لوازم قنادی و لوازم کافی شاپ کلیک کنید…

به هر ترتیب هویج به عنوان یکی از شیرین ترین نوع سبزیجات فواید بسیاری برای پوست و بدن دارد. هویج منبع مهمی برای ویتامینهای مورد نیاز بدن می باشد ترکیب این ماده غذایی مقوی با کیک یک وعده غذایی سالم و کامل را برای شما ایجاد می کند.

منبع: مدرسه شیرینی ایران | iranpastryschool.com


آموزش لاته آرت، قهوه، باریستا و مدیریت کافی شاپ


مطالب مرتبط :

با کلیک رو عکس زیر نمونه ویدیوهای آموزشی را در کانال آپارت ما مشاهده نمایید

کافی شاپ | اولین سایت معرفی رستوران ها و کافی شاپ های ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image