اسلاید شو 2

سایت کافی شاپ دات کام

سایت کافی شاپ دات کام

اولین و جامع ترین دایرکتوری قهوه ، کافی شاپ ، کافه ، کافه قنادی ، تجهیزات ، لوازم و مواد اولیه کافی شاپ و همچنین تمامی مشاغل و خدمات مرتبط با قهوه و کافی شاپ در ایران می باشد.

این سایت از سال ۲۰۰۴ فعالیت خود را در زمینه قهوه و کافی شاپ آغاز نمود و بعد از گذشت ۱۵ سال، با بروز رسانی جدید آماده سرویس دهی بهتر به تمام علاقمندان این صنعت جذاب می باشد.

شما با مراجعه به سایت کافی شاپ دات کام به راحتی می توانید کلیه اطلاعات کافه ها ، کافی شاپ ها و سایر مشاغل در زمینه قهوه و کافی شاپ را در اختیار داشته باشید .

در صورتی که شما هم عضوی از خانواده بزرگ صنعت قهوه و کافی شاپ می باشید و معرفی شغل و خدمات شما در محیط اینترنت و ابزار های جستجویی مانند گوگل دارای اهمیت است به راحتی می توانید فعالیت های خود را به صورت رایگان در سایت کافی شاپ دات کام ثبت نمایید .

همچنین فروشگاه کافی شاپ مرجعی برای ارایه تجهیزات کافی شاپی شامل : لوازم کافی شاپ، مواد اولیه، ظروف، نرم افزارهای فروش، پیجرهای فراخوان گارسون و مشتری، انواع نوشیدنی ها، انواع قهوه، محصولات غذایی، لباس کار و … می باشد.
ما در این راستا همواره می کوشیم تا کالاها یی با کیفیت بالا را به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست مصرف کنندگان گرامی و عزیزمان برسانیم.
با ما همراه باشید

روی عکس زیر کلیک کنید…

www.coffeeeshop.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image